Vaata uue VT-DRIVE seeria prospekti
Uus X7.6: Tipptehnoloogia ja võimekus
Uus X7.6 seeria on loodud vastamaks tänapäevaste põllumeeste ja teenusepakkujate kõige nõudlikumategi vajaduste rahuldamiseks.
Inspireerituna tänapäeva moodsast autotööstusest, pakub uus seeria julgemat ja jõulisemat välimust, samas ruumikat juhikabiini koos tagasihoidliku, aga vägagi ergonoomilise lahendusega juhtseadmete paigutust, tagamaks pingevabasid pikki tööpäevi, mis ei muutu koormavaks.
Kabiini katus on täielikult ümber disainitud, 12 LED lampi on paigaldatud pidades silmas parimat lahendust öistes tingimustes töötamiseks.
Ümber kujundatud on ka kapott, parandamaks juhi nägemisvälja ettesuunas.
TEHNILISED ANDMED, VT-DRIVE astmevaba transmissiooniga seeria
Mõõtühik | X7.621 VT- DRIVE | X7.623 VT- DRIVE | X7.624 VT- DRIVE | |
MOOTOR | ||||
Stage V | + | |||
Ühisanum sissepritse | + | |||
Max võimsus | Hj/kW | 200/147 | 215 / 158 | 230 / 169 |
Max võimsus, PowerPlus | Hj/kW | 210/155 | 225 / 166 | 240 / 176 |
Nimivõimsus | Hj/kW | 194/143 | 205 / 151 | 219 / 161 |
Nimipöörded | p/min |
2200 |
||
Max pöördemoment (PowerPlus) | Nm | 840 (860) | 904 (921) | 966 (983) |
Pöördemomendi tõus (PowerPlus) | % |
36 (41)
|
||
Mootoritootja | FTP – Beta Power Fule Efficency | |||
Töömaht/silindrid/klapid | cm3 | 6728/6/24 | ||
AdBlue paak | liitrit | 52 | ||
Kütusepaak | liitrit | 350 | ||
Jahutussüsteem | liitrit | 29 | ||
JÕUÜLEKANNE | ||||
Käiguosa | VT-DRIVE astmevaba transmissioon | |||
Vähim kiirus | m/h
|
40 (2200 p/min pööretega) | ||
40 km/h | Lõpp-kiirus madalete mootoripööretega (1500 p/min) (•) | |||
50 km/h | Saadaval lisavarustusena (1690 p/min) | |||
Reevers | Elektrohüdrauliline, tundlikkuse reguleerimisega | |||
JÕUVÕTUVÕLL | p/min |
540/540E/1000/1000E |
||
ESI- JA TAGASILD | IFS, Elektrooniliselt juhitav hüdrauliline vedrustus (°) | |||
Esi- ja tagasilla difrilukk | Elektrohüdrauliline esisilla difrilukustus, 100% | |||
4WD lülitus | Elektrohüdrauliline | |||
Tagasild | Flants-tüüpi | |||
PIDURISÜSTEEM | Automaatne MFWD lülitus pidurdamisel | |||
Haagise hüdropidurid | Hüdro- ja/või pneumaatilised, lisavarustuses | |||
Mootoripidurdus | (•) | |||
HÜDROSÜSTEEM | Suletud tsentriga | |||
Hüdropumba tootlikkus | l/min | 123, 160 lisana | ||
Roolivõimendi pump | l/min | 44 | ||
Hüdrojagaja paare taga | 3-6 | |||
RIPP-SÜSTEEM | Elektrohüdrauliliselt juhitav | |||
Tõstejõud taga | kg | 9300 | ||
Tõstejõud ees | kg | 3500 | ||
Aiste ühendus | Cat3 | |||
JUHIKABIIN | Premiere mugavusvarustus | |||
Kabiini hüdr.vedrustus | (°) | |||
Automaatne kliimaseade | (•) | |||
Deluxe ventileeritav õhkiste | (•), Super Deluxe lisana | |||
Raadio kõlaritega | (•) | |||
GPS juhtimine (PSM) | Saadaval lisavarustusena | |||
LED töötulede pakett | Lisavarustuses 20 valgustiga pakett | |||
MÕÕDUD JA MASSID | ||||
Rehvid ees | 540/65R30 | |||
Rehvid taga | 650/65R42 | |||
Pikkus (esiraskustega) | mm | 5360 | ||
Teljevahe | mm | 2820 | ||
Kõrgus | mm | 3044 | ||
Pöörderaadius | mm | 5400 | ||
Täismass | kg | 13 000 | ||
Tühimass | kg | 8300 | ||
LISAVARUSTUST | ||||
Esiripp ja JVV | kg, p/min |
3500, 1000, lisavarustusena |
||
Lisaraskus esirippesse | kg | 800 või 1400 | ||
Esiraskused | kg | 12×45 või 16×45 |
(•) – standardvarustus
(°) – lisavarustus
TEHNILISED ANDMED, Powershift 6-astmelise hüdrotransmissiooniga seeria
Mõõtühik | X7.620 P6- DRIVE | X7.621 P6- DRIVE | X7.623 P6- DRIVE | |
MOOTOR | ||||
Stage V | + | |||
Ühisanum sissepritse | + | |||
Max võimsus | Hj/kW | 180/132 | 200 / 147 | 215 / 158 |
Max võimsus, PowerPlus | Hj/kW | 190/140 | 210 / 155 | 225 / 166 |
Nimivõimsus | Hj/kW | 175/129 | 194 / 143 | 205 / 151 |
Nimipöörded | p/min |
2200 |
||
Max pöördemoment (PowerPlus) | Nm | 756 (778) | 840 (860) | 904 (921) |
Pöördemomendi tõus (PowerPlus) | % |
36 (41)
|
||
Mootoritootja | FTP – Beta Power Fule Efficency | |||
Töömaht/silindrid/klapid | cm3 | 6728/6/24 | ||
AdBlue paak | liitrit | 52 | ||
Kütusepaak | liitrit | 320 | ||
Jahutussüsteem | liitrit | 29 | ||
JÕUÜLEKANNE P6-DRIVE 6-astmeline hüdrotransmissioon | ||||
Käiguosa | 54E+27T, tigukäigud (•) | |||
Vähim kiirus | m/h
|
40 (tigukastiga) | ||
40 km/h | Lõpp-kiirus madalete mootoripööretega (1505 p/min) (•) | |||
50 km/h | Saadaval lisavarustusena (1880 p/min) | |||
Reevers | Elektrohüdrauliline, tundlikkuse reguleerimisega | |||
JÕUVÕTUVÕLL | p/min |
540/540E/1000/1000E |
||
ESI- JA TAGASILD | IFS, Elektrooniliselt juhitav hüdrauliline vedrustus (°) | |||
Esi- ja tagasilla difrilukk | Elektrohüdrauliline esisilla difrilukustus, 100% | |||
4WD lülitus | Elektrohüdrauliline | |||
Tagasild | Flants-tüüpi | |||
PIDURISÜSTEEM | Automaatne MFWD lülitus pidurdamisel | |||
Haagise hüdropidurid | Hüdro- ja/või pneumaatilised, lisavarustuses | |||
Mootoripidurdus | (•) | |||
HÜDROSÜSTEEM | Suletud tsentriga | |||
Hüdropumba tootlikkus | l/min | 123, 160 lisana | ||
Roolivõimendi pump | l/min | 44 | ||
Hüdrojagaja paare taga | 3-6 | |||
RIPP-SÜSTEEM | Elektrohüdrauliliselt juhitav | |||
Tõstejõud taga | kg | 9300 | ||
Tõstejõud ees | kg | 3500 | ||
Aiste ühendus | Cat3 | |||
JUHIKABIIN | Premiere mugavusvarustus | |||
Kabiini hüdr.vedrustus | (°) | |||
Automaatne kliimaseade | PREMIUM versioon (•) | |||
Deluxe ventileeritav õhkiste | (•), Super Deluxe lisana | |||
Raadio kõlaritega | (•) | |||
GPS juhtimine (PSM) | Saadaval lisavarustusena | |||
LED töötulede pakett | Lisavarustuses 20 valgustiga pakett | |||
MÕÕDUD JA MASSID | ||||
Rehvid ees | 540/65R30 | |||
Rehvid taga | 650/65R42 | |||
Pikkus (esiraskustega) | mm | 5360 | ||
Teljevahe | mm | 2820 | ||
Kõrgus | mm | 3044 | ||
Pöörderaadius | mm | 5400 | ||
Täismass | kg | 13 000 | ||
Tühimass | kg | 8300 | ||
LISAVARUSTUST | ||||
Esiripp ja JVV | kg, p/min |
3500, 1000, lisavarustusena |
||
Lisaraskus esirippesse | kg | 800 või 1400 | ||
Esiraskused | kg | 12×45 või 16×45 |
(•) – standardvarustus
(°) – lisavarustus
Loe hetkel veel tootmises oleva Stage IV nn vana seeria mudelite tutvustust
(avaldatud nii kauaks kui uus seeria need välja vahetab):
X7.6 PRO-DRIVE (165…212 HJ)
Stiilne ja agressiivse välimusega esiosa ning kabiin, “PRO DRIVE” käigukast ja ennast juba eelnevalt tõestanud “BetaPower” mootor- kõik annab kinnitust sellele, et McCormick X7.6 seeria on valmis vastu võtma kõik kaasaegse põllumajanduse väljakutsed. X7.6 seeria hõlmab endas kolme mudelit: X7.660, X7.670 ja X7.680. Kõigi versioonide jõuallikaks on 6-silindriline 24-klapiline 6.7- liitrise töömahuga “BetaPower” ühisanum tüüpi elektroonilise otsepritsega turbomootor.
Kõigi mudelite mootorid on vastavuses Tier 4i heitmenormidega, selline tulemus on saavutatud tänu väljalaskegaaside järeltöötlussüsteemile (SCR), mis võimaldab vähendada kahjulikke heitmeid mootori võimsust piiramata. X7.6 seeria on oma eelkäijatelt pärinud kaljukindla malmist raami, mis toetab mootorit igas olukorras, tagades kabiinis madala vibratsiooni ja mürataseme. Traktori “PRO DRIVE” käigukast võimaldab kasutajal valida 24 erineva liikumiskiiruse vahel ja seda mõlemas liikumissuunas. Käikude valik toimub 6 käigurea ja 4 koormuse all vahetatava Powershift käigu abil. Liikumissuuna valik toimub roolisamba küljes asuva koormuse all lülitatava valitsa abil. Käigukasti juhtimine toimub elektrooniliselt, multifunktsionaalsel käetoel asuvate juhtklahvide abil. Lisana on võimalik paigaldada käiguaeglusti, mis võimaldab kasutada 40 edasisuunas + 40 tagasisuunas liikumiskiirust. Jõuvõtuvõll on elektrohüdraulilise lülitusega ning pöördadapteriga võimaldades kasutada 6 või 21 nuudiga väljundit. Võimalik on valida nelja erineva kiiruse vahel: 540/540E/1000/1000E. Elektrooniline juhtimine tagab alati tööorgani sujuva käivitamise.
Suletud tsentriga hüdrosüsteem on samuti mitmeid uuendusi läbinud, pakkudes veelgi kõrgemat efektiivsust ja töökindlust. Muutuva tootlikkusega hüdropump tagab vooluhulka kuni 123 l/ min mida on võimalik kasutada kuni 6 elektrohüdraulilise juhtimisega väljavõtte tarbeks. Koormustundlik tagumine rippsüsteem, mille maksimaalne tõstevõime on 9300 kg, võimaldab alati tööorganit täpselt juhtida. Üldise efektiivsuse suurendamiseks on võimalik paigaldada ka esirippsüsteem tõstejõuga kuni 3500 kg. Esisild on standardis jäik, võimalik on tellida sõltumatu vedrustusega elektroonilise juhtimisega lahendus. Rataste maksimaalne pöördenurk on igal juhul 55 kraadi, tagades hea manööverdusvõime. “PREMIERE” kabiin on see mida kaasaegselt töökeskkonnalt oodata- operaatorile pakutakse ergonoomilisust, funktsionaalsust ja loogilist ülesehitust. Kõik see tagab mugavuse ja töörõõmu sõltumata tööpäeva pikkusest.
“PREMERIE” kabiin pakub kasutajale modernset keskkonda, traktori juhtimine on lihtne ja mugav. Selline lahendus tagab töörõõmu olenemata tööaja kestvusest.Nelja turvaposti ja ühes tasandis põrandaga kabiinis on oma koha leidnud õhkvedrustusega iste, multifunktsionaalne käetugi, reguleeritav roolisammas, automaatne kliimaseade, katuseaken ja palju muudki. Kõik elemendid on lihtsalt ja loogiliselt paigutatud. Lisana on võimalik tellida ka elektrooniliselt juhitav hüdrauliline kabiinivedrustus, mis rahuldab ka kõige nõudlikuma kasutaja soovid. Uue kabiinilahenduse modernsust kinnitavad autotööstusele omane disain- standardvarustuses on USB- ja Bluetooth liidesed ning neli kõlarit.
Digitaalne näidikute paneel Modernne ja intuitiivne, pakkudes juhile masina jõudlusest ja hetkeseisust pidevat tagasisidet. Paneeli paremaks jälgimiseks kaldub see koos rooliga.
Tänu innovaatilisele kokkuklapitavale lahendusele on võimalik lihtsalt mahutada kaasreisija, juhi üldist tööruumi vähendamata. Kabiinis paikneb ka laegas milles asub külmutuskapp- ideaalne lahend palavate ilmade korral(Pilt C)!
“PRO DRIVE” käigukast võimaldab kasutajal valikut 24 erineva liikumiskiiruse vahel mõlemas liikumissuunas- 6 käigurida + 4 koormuse all lülitatavat Powershift käiku reas. Liikumissuuna valik toimub roolisamba küljes asuva hüdraulilise valitsaga. Vajadusel on võimalik paigalada käiguaeglusti, mis pakub 40 edasi ja 40 tagasi liikumise kiirust. Käigukasti juhtimine toimub multifunktsionaalselt käetoelt, elektrooniliselt. See võimaldab Autoshift süsteemil valida koormustingimustele sobiv käik mis tagab ohutuse ja mugavuse üheskoos.
Kõik kolm X7.6 seeria mudelit on varustatud 6 silindrilise 6,7 liitrise 24-klapilise “Betapower” turbolaaduriga mootori ja ühisanum elektroonilise sissepritsesüsteemiga, kattes võimsusvahemiku 165-212 hj. SCR heitgaaside järeltöötlussüsteem võimaldab mootoril täita Tier4i heitmenorme võimsust vähendamata. Koostöös elektroonilise sissepritsesüsteemiga tarbitakse sama võimsuse juures vähem kütust! “Betapower” mootoritel kasutatav “Power Plus” süsteem tagab automaatse võimsuse kasvu rasketel transporttöödel ja jõuvõtuvõlli suure koormuse korral. Üles avanev kapott tagab mootoriruumile hea ligipääsu igas olukorras. Lisaks loob spetsiaalne soojusvahetite paigutus lihtsa ligipääsu hooldus- ja puhastustoimingute teostamiseks.
Just nagu oma eelkäiatel on ka X7.6 traktorite selgrooks tugev malmist raam. Mootor kinnitub raamile läbi vibratsiooni leevendavate patjade, mis tagab kabiini väikse müra ja vibratsioonitaseme.
Mõõtühik | X7.660 PRO DRIVE | X7.670 PRO DRIVE | X7.680 PRO DRIVE | |
MOOTOR | ||||
TIER IVi | + | |||
Ühisanum sissepritse | + | |||
Max võimsus | Hj/kW | 165/121 | 175/129 | 188/138 |
Max võimsus, PowerPlus | Hj/kW | 175/129 | 188/138 | 212/156 |
Nimivõimsus | Hj/kW | 151/111 | 166/122 | 175/129 |
Nimipöörded | p/min |
2200 |
||
Max pöördemoment (PowerPlus) | Nm | 632 (726) | 726 (810) | 810 (867) |
Pöördemomendi tõus (PowerPlus) | % | 41 (37) | 41 (45) | 37 (37) |
Silindri diameeter/kolvikäik | mm | 104/132 | ||
Töömaht/silindrid/klapid | cm3 | 6728/6/24 | ||
AdBlue paak | liitrit | 38 | ||
Kütusepaak | liitrit | 320 | ||
SIDUR | Mitmekettaline märgsidur | |||
JÕUÜLEKANNE | ||||
Käiguosa | PRO DRIVE+POWER SHUTTLE: 24FWD+24REV
(4 POWERSHIFT KIIRUST) |
|||
PRO DRIVE+AEGLUSTI+POWER SHUTTLE: 40E+40T | ||||
40 km/h | Lõpp-kiirus saavutatakse madalete mootoripööretega (•) | |||
50 km/h | Saadaval lisavarustusena | |||
Tagasilla difrilukk | Elektrohüdrauliline tagasilla difrilukustus | |||
JÕUVÕTUVÕLL | p/min | 540/1000/1000E | ||
ESISILD | Elektrooniliselt juhitav hüdrauliline vedrustus (°) | |||
Rataste pöördenurk | ° | 55 | ||
Esisilla difrilukk | Elektrohüdrauliline esisilla difrilukustus | |||
4WD lülitus | Elektrohüdrauliline | |||
PIDURISÜSTEEM | Automaatne 4WD lülitus pidurdamisel | |||
Haagise hüdropidurid | Saadaval lisavarustusena | |||
Haagise pneumopidurid | Saadaval lisavarustusena | |||
HÜDROSÜSTEEM | Suletud tsentriga | |||
Hüdropumba tootlikkus | l/min | 123 | ||
Roolivõimendi pump | l/min | 44 | ||
Hüdrojagaja paare taga | Std/lisana | 3/5-6 | ||
RIPP-SÜSTEEM | Elektrohüdrauliliselt juhitav | |||
Tõstejõud taga | kg | 9300 | ||
Tõstejõud ees | kg | 3500 | ||
Aiste ühendus | Cat3 | |||
JUHIKABIIN | Premiere mugavusvarustus | |||
Kabiini hüdr.vedrustus | ° | |||
Automaatne kliimaseade | + | |||
Super Deluxe ventileeritav õhkiste | + | |||
Raadio kõlaritega | + | |||
GPS juhtimine (PSM) | Saadaval lisavarustusena | |||
LED töötulede pakett | + | |||
MÕÕDUD JA MASSID | ||||
Rehvid ees | 540/65R28 | |||
Rehvid taga | 650/65R38 | |||
A – Pikkus (esiraskustega) | mm | 5260 | 5360 | 5360 |
B – Laius | mm | 2430 | ||
C – Teljevahe | mm | 2750 | 2820 | 2820 |
D – Kõrgus | mm | 2920 | 3055 | 3055 |
E – Kliirens | mm |
550 |
||
Tühimass | kg | 6550 | 7350 | 7350 |
LISAVARUSTUST | ||||
Esiripp ja JVV | + | |||
Lisaraskus esirippesse | kg | 900 | ||
Esiraskused | kg | 16×45 |
Loe lisa: https://www.mccormick.it/as/product-as/x7-4-x7-6-vt-drive-en/