A.Tammel AS | Leho Kaubandus | Bel-Est
Palju pähkleid ja tõrusid toovad pika, külma ja kareda talve.
MASINAD OLUSTVERES DEMOPÄEVAL JA KÜNNIVÕISTLUSEL 20. JA 21. SEPTEMBRIL

Merlo Panoramic

Panoramic seeria

panoramic

Kogu Panoramic seeria on suuremas plaanis orienteeritud tööstuslikuks kasutamiseks (pikemad nooled suuremad tõstejõud, tugikäpad).

panoramic-tabel

Mootor

Deutz TCD 3.6 liitrine, 4 silindriline 75 kW/101 hj mootor, mis vastab EURO Stage 3B heitmenormidele. Mootori keskonnasõbralikumaks muutmiseks on väljalaskesüsteemis kasutusel DOC katalüsaator ja EGR süsteem. DPF filtrit ei kasutata.

Panoramic CS

panoramic-cs

CS mudelid on varustatud kabiinivedrustusega ja pakuvad juhile alati mugavat töökeskkonda.

panoramic-cstabel

Mootor

Deutz TCD 4.1liitrine, 4 silindriline 115 kW/156 hj mootor, mis vastab EURO Stage 3B heitmenormidele. Heitgaaside puhastamiseks kasutatakse DPF filtri lahendust.

Panoramic HM

panoramic-hm

HM seeria esindab kõige suurema tõstejõu ja tõstekõrgusega mudeleid.

panoramic-hmtabel

Mootor

Iveco NEF 4 silindriline 129 kW/176 hj mootor, mis vastab Euro stage 3B heitmenormidele. Heitmete vähendamiseks kasutatakse väljalaskesüsteemis SCR abisüsteemi, mille töövedelikuks on laialt tuntud AdBlue.

Uuendustest

Ohutus

Mudelid mis on varustatud Merlo CDC süsteemiga (vaadake mudelite tabelit) on eelisseisukorras tänu:
– suuremale ohutusele töö ajal
– suuremale töökiirusele
– tööorgani automaatsele tuvastamisele

Käigukast

Kõik mudelid on varustatud hüdrostaatilise transmissiooniajami elektroonilise juhtimisega (EPD süsteem). Tänu sellele on saavutatud:
– madalam kütusekulu
– ressurside efektiivsem kasutus
– suurenenud kasutuslihtsus
– paremad dünaamilised pidurdusomadused

CVTronic mudelid kasutavad EPD elektroonilist hüdrostaatilise transmissiooniajami juhtimist ja MCVTronic astmevaba jõuülekannet.

Süsteemi eelisteks on:
– sujuv 0-40 km/h liikumiskiiruse saavutamine
– 12% suurem väändemoment madalatel liikumiskiirustel- parem lahendus haagise vedamiseks ja töötamiseks tõusudel
– madalam kütusekulu
– ressurside efektiivsem kasutus
– suurenenud kasutuslihtsus
– parem efektiivsus suurematel liikumiskiirustel
– paremad dünaamilised pidurdusomadused
– suurem produktiivsus (puudub vajadus käiku vahetada)

Jahutussüsteem

Lisaks klassikalisele jahutussüsteemile kasutatakse osadel mudelitel ka lahendust kus jahutusradiaatorid paiknevad horisontaalselt ja on varustatud kahepoolse toimega ventilaatoritega. See võimaldab õhu liikumissuuna muutmisega teostada radiaatorite automaatset puhastust.