A.Tammel AS | Leho Kaubandus | Bel-Est
Kui ;ardipäeval tee tolmab, siis jüripäeval peab ka tolmama.

Merlo Turbofarmer

turbofarmer

Uus Turbofarmeri II põlvkond

Turbofarmeri puhul on püütud silmas pidada tänapäeva põllumajandustootjate vajadusi (võimsamad mootorid, väiksemad mõõtmed). Seeria on üles ehitatud kahele tõstevõimekusele (3,8 ja 4,2 tonni) ja kahele erinevale tõstekõrgusele (7 ja 10 meetrit).

Vastavad baasmudelid on seejärel kobineeritud erinevate tehnoloogiatega, näiteks:

– Kummipatjadel/Hüdraulilise vedrustusega kabiin
– Hammasrataspumbaga-/ Koormustundlik hüdrosüsteem
– Kahekäiguline-/ Astmevaba MCV käigukast
– 121/156 hobujõuline mootor
– Fikseeritud raam/Raami kallutus + tõstemasti külgliikumine

Jõudlus

Turbofarmeri II põlvkond omab enda klassi silmapaistvaid jõudlusnäitajaid. See on üks väheseid teleskooplaadureid (massiga 7/7,5 tonni) mis on võimeline tõstma 4,2 tonnist raskust ja omama 7 meetrist tõstekõrgust.

turbofarmer-toste

turbofarmer-tabel

Mootorid

Seeria võimsusvajadused katavad kaks mootorit:

• Deutz TCD 3.6 liitrine, 4 silindriline 90 kW/121 hj mootor, mis vastab EURO Stage 3B/Tier4i heitmenormidele. Mootori keskonnasõbralikumaks muutmiseks on väljalaskesüsteemis kasutusel DOC katalüsaator ja EGR süsteem. Käesolev lahendus ei kasuta DPF filtrit. Antud mootor on kasutusel 3,8 t/7 m ja 3,8 t/10 m mudelitel.

• Deutz TCD 4.1 liitrine, 4 silindriline 115 kW/156 hj mootor, mis vastab EURO Stage 3B/Tier4i heitmenormidele. Heitmenormide täitmiseks kasutatakse väljalaskesüsteemis DPF filtri lahendust. Mootor eksisteerib 3,8 t/10 m ja 4,2 t/7 m mudelite korral.

Kabiin

Võrreldes Turbofarmeri I põlvkonnaga on muutunud ka kasutatav kabiinilahendus. CS mudelid omavad endiselt hüdro-pneumaatilist kabiinivedrustust.

Uudse kabiini head küljed:
– suurenenud mugavus tänu ergonoomilisele disainile ja mõõtmetele (1040 mm üldlaius, 870 mm sisenemislaius)
– parem nähtavus tänu klaasidega kaetud ala suurenemisele
– lihtsam kasutada tänu komponentide käepärasemale paigutusele
– uuenduslik välimus
– väiksem müratase (vastavuses UNI 12053 standardiga)
– Õhukonditsioneeri suurem võimekus akende udust puhastamisel ja sulatamisel
– kabiini survestamine
– Kaks ekraani: näidikute paneel (liikumistoimingutega seotud) ja teine ekraan Merlo CDC süsteemi ja kaamerate jaoks (lisavarustus)
– Elektrooniline joystick (CS mudelitel standardvarustuses), millega kaasneb automaatne mootori pöörlemissageduse muutus sõltuvalt joystick’i liigutamisest

Ohutus

Mudelid mis on varustatud Merlo CDC süsteemiga (vaadake mudelite tabelit) on eelisseisukorras tänu:
– suuremale ohutusele töö ajal
– suuremale töökiirusele
– tööorgani automaatsele tuvastamisele

Käigukast

Kõik mudelid on varustatud hüdrostaatilise transmissiooniajami elektroonilise juhtimisega (EPD süsteem). Tänu sellele on saavutatud:
– madalam kütusekulu
– ressurside efektiivsem kasutus
– suurenenud kasutuslihtsus
– paremad dünaamilised pidurdusomadused

CVTronic mudelid kasutavad EPD elektroonilist hüdrostaatilise transmissiooniajami juhtimist ja MCVTronic astmevaba jõuülekannet.

Süsteemi eelisteks on:
– sujuv 0-40 km/h liikumiskiiruse saavutamine
– 12% suurem väändemoment madalatel liikumiskiirustel- parem lahendus haagise vedamiseks ja töötamiseks tõusudel
– madalam kütusekulu
– ressurside efektiivsem kasutus
– suurenenud kasutuslihtsus
– parem efektiivsus suurematel liikumiskiirustel
– paremad dünaamilised pidurdusomadused
– suurem produktiivsus (puudub vajadus käiku vahetada)

Jahutussüsteem

Jahutusradiaatorid paiknevad horisontaalselt ja on varustatud kahepoolse toimega ventilaatoritega. See võimaldab õhu liikumissuuna muutmisega teostada radiaatorite automaatset puhastust.

Jõuvõtuvõll

Mitmekülgsuse suurendamiseks on võimalik Turbofarmer mudelitele lisavarustusena paigalda ka mehaanilise ülekandega tagumine
jõuvõtuvõll(kuni 90% mootori võimsusest).

TT versioon

“TT” versioonid on varustatud raami kallutamise ja tõstenoole külgsuunalise liikumise süsteemiga, pakkudes mitmeid eeliseid.

Näiteks:
– suurem ohutus töötamisel ebatasasel maapinnal
– lihtsam tõstetava kauba täppispositsioneerimine
– parem tõstejõu graafik
– suurem paindlikkus tööde teostamisel
– üldine täpsuse suurenemine töötamisel