A.Tammel AS | Leho Kaubandus | Bel-Est
On oktoober soe, siis tuleb pikk talv ja külm küünlakuu.

Merlo Turbofarmer HD

turbofarmerhd

Turbofarmer Heavy Duty

HD mudeleid eristab traditsioonilistest Turbofarmer mudelitest suurem tõstevõime ja ka tõstekõrgus. Mitmed masina süsteemid on erinevate seeriate lahenduste kombinatsioonid.

Näiteks:
– MCVTronic astmevaba jõuülekanne
– Uus kabiin
– Kabiinivedrustus
– Modulaarne kallutusega raam
– Merlo CDC süsteem

turbofarmerhd-tabel

Mootorid

Seeria võimsusvajadused katavad kaks mootorit:

• Deutz TCD 3.6 liitrine, 4 silindriline 90 kW/121 hj mootor, mis vastab EURO Stage 3B/Tier4i heitmenormidele. Mootori keskonnasõbralikumaks muutmiseks on väljalaskesüsteemis kasutusel DOC katalüsaator ja EGR süsteem. Antud lahendus ei kasuta DPF filtrit.

• Deutz TCD 4.1 liitrine, 4 silindriline 115 kW/156 hj mootor, mis vastab EURO Stage 3B/Tier4i heitmenormidele. Heitmenormide täitmiseks kasutatakse väljalaskesüsteemis DPF filtri lahendust.

Kabiin

Võrreldes Turbofarmeri I põlvkonnaga on muutunud ka kasutatav kabiinilahendus. CS mudelid omavad endiselt hüdro-pneumaatilist kabiinivedrustust.

Uudse kabiini head küljed:

– suurenenud mugavus tänu ergonoomilisele disainile ja mõõtmetele (1040 mm üldlaius, 870 mm sisenemislaius)
– parem nähtavus tänu klaasidega kaetud ala suurenemisele
– lihtsam kasutada tänu komponentide käepärasemale paigutusele
– uuenduslik välimus
– väiksem müratase (vastavuses UNI 12053 standardiga)
– Õhukonditsioneeri suurem võimekus akende udust puhastamisel ja sulatamisel
– kabiini survestamine
– Kaks ekraani: näidikute paneel (liikumistoimingutega seotud) ja teine ekraan Merlo CDC süsteemi ja kaamerate jaoks (lisavarustus)
– Elektrooniline joystick (CS mudelitel standardvarustuses), millega kaasneb automaatne mootori pöörlemissageduse muutus sõltuvalt joystick’i liigutamisest

Ohutus

Mudelid mis on varustatud Merlo CDC süsteemiga (vaadake mudelite tabelit) on eelisseisukorras tänu:
– suuremale ohutusele töö ajal
– suuremale töökiirusele
– tööorgani automaatsele tuvastamisele

Käigukast

Kõik mudelid on varustatud CVTronic astmevaba jõuülekandega ja kasutavad EPD elektroonilist hüdrostaatilise transmissiooniajami juhtimist .

Süsteemi eelisteks on:

– sujuv 0-40 km/h liikumiskiiruse saavutamine
– 12% suurem väändemoment madalatel liikumiskiirustel- parem lahendus haagise vedamiseks ja töötamiseks tõusudel
– madalam kütusekulu
– ressurside efektiivsem kasutus
– suurenenud kasutuslihtsus
– parem efektiivsus suurematel liikumiskiirustel
– paremad dünaamilised pidurdusomadused
– suurem produktiivsus (puudub vajadus käiku vahetada)

Jõuvõtuvõll

Mitmekülgsuse suurendamiseks on võimalik Turbofarmer mudelitele lisavarustusena paigalda ka mehaanilise ülekandega tagumine jõuvõtuvõll(kuni 90% mootori võimsusest).

link