UudisedMcCormick süütab Agritechnica messil põlema mugavuse, tehnoloogia ja uudsete digitaalsete lahenduste ereda leegi.

McCormick süütab Agritechnica messil põlema mugavuse, tehnoloogia ja uudsete digitaalsete lahenduste ereda leegi.

12.–18. novembrini on Saksamaal Hannoveris asuv Agritechnica põllumajandustehnoloogia tippspetsialistide kohtumispaigaks. 2800 eksponendi seas, kes esindavad 53 riiki, on uhkusega ka McCormick, kuuludes Argo Tractors gruppi (Itaalias, Reggio Emilia provints, Fabbrico).

McCormick esitleb 10 mudelit, mis pakuvad võimsust ja dünaamikat, samuti tehnoloogiat ja digitaalseid lahendusi spetsiaalselt põllumajandusele. Nende hulka kuulub eelkõige McCormick Farm, revolutsiooniline rakendus, mis võimaldab nutikat talu- ja agronoomilist juhtimist. McCormick Farm on tuleviku võti, võimaldades põllumeestel hallata ja digiteerida oma tegevust ning juhtida neid spetsiaalse rakenduse kaudu, mis integreerub täielikult teiste digitaalsete tööriistadega, nagu telemaatika ja kaugdiagnostika, farmi haldamise infosüsteem ja satelliidi abil juhised, lisaks palju muud.

Tähelepanu pööratakse ka disainile – valdkonnale, mille McCormick usaldab oma stiilikeskusele täiustamisprotsessi jätkamiseks, jätmata tähelepanuta ajakohastatud peretunde. Lisaks sellele on kõik traktorid varustatud spetsiaalse Red Spirit viimistlusega, millel on metallikpunane värv ja mustad veljed.

Viimaste uuenduste hulgas on tipptasemel traktorite X7.6 ja X8 uus kabiin.

McCormick Clever Cab on konstrueeritud ja ehitatud nii, et see ei pakuks mitte ainult rohkem ruumi ja mugavust, vaid hõlmab ka arendusi, mis tagavad juhi suurepärase kogemuse traktori pardal.

Uus LED-esitulede süsteem tagab optimaalse nähtavuse, eriti öösel töötades. Tuuleklaas, uksed ja tagaaken on tuntud Saint Gobaini välja töötatud, uutest uuenduslikest klaaspaneelidest, mis parandavad soojusisolatsiooni nii suvel kui talvel. Lisaks suurendavad need oluliselt kabiinis soojuslikku mugavust. Juhtnupud on ümber kujundatud, et need oleksid veelgi lihtsamini ja mugavamalt ligipääsetavad, samas kui armatuurlauda ja digitaalseid liideseid on täiustatud, et pakkuda veelgi rahuldavamat kasutuskogemust. Lõpuks täiendab välimust uus autotööstuse stiilis plastikust siseviimistlus.

Keskmise võimsusega segmendis teeb Argo Tractorsi välja töötatud uus P3-Drive käigukast debüüdi traktoril X5.120, mis on nomineeritud Aasta Traktor 2024 kategoorias Best Utility.

McCormick X5 P3-Drive

Mitmeotstarbeliste põllutraktorite segmendi jaoks toob McCormick Saksamaale X5 seeria, mille peamiseks uuenduseks on uus P3-Drive käigukast, mis tagas, et suurima võimsusega mudel X5.120 pääses 2024. aasta traktori auhinna finalistide hulka kategoorias Best Utility.

36+12 või 48+16 tigukäikudega käigukast, mille on välja töötanud ja valmistab täielikult Argo Tractors, võimaldab kombineerida 3 PowerShifti (HML) 4 robotiseeritud käiguga igas vahemikus, pakkudes 12 automaatselt juhitavat ülekandearvu. Kõike juhitakse mugavalt SmartPiloti juhtkangi kaudu, kasutades ära Auto PowerShift (APS) funktsiooni, mis lülitab kiiruse kasvades automaatselt käigu sisse nii põllutöödel (AutoField) kui ka maanteetranspordil (AutoRoad).

Juhtkangi korpus, mis lisaks käigukastile juhib ka muid funktsioone, sealhulgas tagumist haakeseadet ja jõuvõtuvõlli, on uus parempoolne konsool, mille ergonoomilisust on muudetud ja mis on mõeldud juhi suurema mugavuse tagamiseks.

Varustatud 3,6-liitrise, 4-silindrilise, 16-klapilise, Stage V-ühilduva FTP F36 mootoriga, pakub see valik 95–114 hj, mis on alati saadaval ja maksimaalne pöördemoment on vahemikus 395–460 njuutonmeetrit, seda kõike kompaktses traktoris teljevahega 2354 mm.

Sellel mudelil tutvustati esmakordselt ADS+ (Advanced Driving System+), mis võimaldab täiustatud juhtimisfunktsioone, nagu automaatne rataste ümberjoondumine maanteerežiimis, pingutuseta juhtimine ebatasasel maastikul ja süsteem, mis suurendab rooliratta jäikust suurematel kiirustel, et tagada autostiilis sõidumugavus.

Mis teeb selle mudeli konkurentidega võrreldes ainulaadseks ja tagab juhi suurema mugavuse (mis teeb selle oma klassi parimaks), on vedrustusega esisilla ja kabiini kombinatsioon.

Lõpuks on tänu hoolikale disainile DOC-st, DPF-ist ja SCRoF-ist koosnev heitgaaside järeltöötlussüsteem täielikult kapoti all, et tagada parem nähtavus. Ühes tükis valmistatud kapott pakub rohkem ruumi, mis hõlbustab radiaatorite hooldamist ja puhastamist.

Koormustundlik hüdrosüsteem 82+32 l/min kolmekordse pumbaga tagab suure jõudluse laaduri, tagumise ja esihaakeseadise ning sõiduki 5 jagajapaariga ühendatavate tööseadmetega. Elektrooniliselt juhitav 4.500 kg kandevõimega 2. kategooria tagumine haakeseade on tänu SmartPiloti juhtkangile ja parempoolsele konsoolile täpne ja hõlpsasti kasutatav, 2. kategooria esiripu tõstevõime on aga 2200 kg. Ja lõpuks, esiripp-süsteemiga 100% ühilduvat esilaadurit M20 saab hõlpsasti juhtida spetsiaalse ergonoomilise juhtkangiga.

Traktor on ette valmistatud mahutama tagumist ISOBUS pistikupesa, PSM (täppisjuhtimise) satelliitjuhtimist ning standardvarustuses on McCormicki digitaalsed lahendused: McCormick Fleet Management traktoripargi optimaalseks haldamiseks telemaatika ja kaugdiagnostika ning McCormick Farmi osas uuenduslik rakendus, mis haldab kogu talu agronoomilist osa, kogub andmeid ja teeb need tegevuslogile ja laole kättesaadavaks.

X5 veel üks tugev külg on selle konfigureeritavus, mis tänu arvukatele varustusvõimalustele, alustades väljakujunenud Premiumist ja Efficientist, on nüüd kasutusele võetud veel kaks versiooni: Cruise ja Cruise+, mis on mõeldud kasutamiseks, kus algtaseme spetsifikatsioonid on juba piisavad, et täita kõiki juhi nõudeid.

Lisaks standardversiooni neljale konfiguratsioonile on olemas ka täiendav versioon High Clearance, mis on saadaval konfiguratsioonis Efficient, X5.100HC võimsusega 95 hj ja X5.110HC 102 hj. Nende spetsiifiliste kõrge kliirensiga versioonide käigukastid võivad olla 12+12 või 24+24 mehaanilise või hüdraulilise tagurpidisüstikuga RPS. Hüdraulika pakub 62 l/min tandempumpa. Tagumise haakeseadme maksimaalne kandevõime on 3900 kg (HC).

McCormick X5.085

McCormick X5.085 Stage V on traktor, mis hõlmab endas võimsust ja tehnoloogiat koos mitmekülgsuse ja manööverdusvõimega. Strateegiliselt X4 ja X5 vahele paigutatuna on see suunatud klientidele, kes vajavad väledat transporti, lauplaaduriga töid ja kergeid töid avamaal.

3,4-liitrine, 4-silindriline, 8-klapiline FPT F34 mootor, turbovahejahuti koos Common Rail elektroonilise sissepritsega, võimsus on 75 hj, pöördemoment 375 Nm kiirusel 1400 p/min ja pöördemomendi reserv 57%, mis annab X5.085 suuremate traktoritega võrreldava jõudluse.

X5.085 on Stage V mootoriga, kasutab EGR-i, DOC-i ja DPF-i tehnoloogiat, ilma SCR-i ja AdBlue’ta, võimaldades seeläbi hõlpsamini järgida saastevastaseid eeskirju, vähendades hooldus- ja kasutuskulusid.

X5.085 jaoks tutvustati ka uhiuut P3-Drive käigukasti, mis on täielikult projekteeritud ja toodetud Argo Tractorsi tehastes. Tänu 3 HML-koormuskäigu, 4 robotiseeritud käigu ja 4 mehaanilise vahemiku kombinatsioonile pakub see käigukast võimalust kasutada 12 automaatset ülekandeastet koos APS-iga (Auto Powershift) igas vahemikus ja funktsiooniga Stop&Action, mis lülitab siduri sisse, kui ainult piduripedaal on alla vajutatud, muutes transpordil sõitmise lihtsamaks.

P3-Drive käigukasti optimaalse juhitavuse tagamiseks (aga mitte ainult) on parempoolne konsool täielikult ümber kujundatud, tutvustades uhiuut SmartPiloti juhtkangi, mis juhib kõiki sõiduki põhifunktsioone ühe käega.

Mugavuse ja sõidukogemuse huvides võeti kasutusele ADS+ (Advanced Driving System+) tehnoloogia – elektrohüdrauliline roolisüsteem, mis vähendab maapinna vibratsiooni, seab rattad automaatselt ümber ja suurendab kiiruse kasvades rooli jäikust. Lisaks võimaldab see uuenduslik süsteem rakendada funktsiooni EazySteer, mis vähendab rooli pööramise arvu kiiremaks roolimiseks ja on ette valmistatud PSM süsteemi (GPS) juhtimiseks.

Kahe 56+32 l/min hammasrataspumbaga hüdrosüsteem võimaldab 5 paari jagajaid, tagumisi ja eesmisi haakeseadmeid ning esilaadurit täielikult ja tõhusalt juhtida. CAT II kategooria tagumine haakesüsteem on mehaaniliselt juhitav, kandevõimega 3900 kg, seda on ELS-i (ergonoomiline tõstesüsteem) abil lihtne kasutada, alternatiivina on see saadaval ka elektrooniliselt juhituna. Esiripp-süsteem on CAT II ja kandevõime 1700 kg. Ja lõpuks on esihaakeseadisega 100% ühilduv esilaadur M15 hõlpsasti juhitav spetsiaalse ergonoomilise juhtkangi abil.

X5.085 jaoks on saadaval ka McCormick digitaalsed lahendused, sealhulgas McCormicki Farm.

X7.6 VT-Drive astmevaba jõuülekanne

McCormick X7.6 sari esindab 6-silindriliste mootoritega X7 perekonda, mis on loodud vastama kaasaegsete farmide ja töövõtjate vajadustele ning mis on loodud uue peretundega, mis on veelgi rõhutatum.

Sellel on Stage V (tänu uuenduslikule HI-eSCR2 süsteemile), Beta Power Fuel Efficiency 6-silindrilised, 24-klapilised turbolaaduriga mootorid ja Common Rail sissepritse võimsusega kuni 240 hj.

4-astmeline VT-Drive käigukast tagab suurepärase jõudluse, reageerimisvõime ja palju sujuvama töö, eriti koos Smart Power Zero süsteemiga, mis hoiab traktori paigal ka siis, kui tagurpidi suund on sisse lülitatud.

Mehaaniliste osade efektiivsust tagab McCormick Central Grease System, mis töötab kõikides määrdepunktides, mida on X7.6 sarja mudelitel 38. Traktori liikumise ajal teostab süsteem määrimist automaatselt, iga 2-3 kasutustunni järel. Samuti on võimalik teha käsitsi määrimistsükleid, näiteks pärast traktori pesemist. Kalibreeritud määrdeõli sissepritse tagab kuni 6 kuu autonoomia, suurendades traktori jõudlust ja tõhusust.

VT-Drive käigukastiga McCormick X7.6-l on ka elektrooniliselt juhitav nutika piduri seisupidur ja EazyGrip-süsteem, mis juhib kaugjuhtimise teel rehvirõhku, tagades tõhususe suure tõusu.

Näitusel olev X7.6 VT-Drive mudel on varustatud uue nelja sambaga Clever Cabiga, millel on FOPS-i heakskiidu saanud katus koos läbipaistva katuseluugiga, mis tagab igakülgse nähtavuse. Suurema mugavuse huvides on kabiin varustatud poolaktiivse elektrohüdraulilise vedrustusega, samuti uue, konditsioneeriga pööratava istmega, millel on +120 mm suurem istme käik, ja uus helisüsteem puutetundliku raadioga, mis ühildub Apple CarPlay ja Android Autoga ning neljaga, samuti kõlarid, mis tagavad täiusliku heli ruumilise leviku.

McCormick X7.6 sisaldab mehhatroonilisi süsteeme, mis aitavad sõita ja toetavad sõidukipargi juhtimist, alates PSM-ist – täppisjuhtimissüsteemist (koos abistatud juhtimissüsteemiga) kuni McCormick Fleet & Remote Diagnostic Management süsteemini masinapargi reaalajas juhtimiseks, traktoriandmete analüüsiks, kaughoolduse ajakava koostamine ja tegevuste ajalugu andmete salvestamise kaudu. Mudelid on varustatud ka McCormick Farmiga, mis on loodud osana Argo Tractorsi edendatud digitaliseerimisprotsessist, hõlbustades ettevõtte juhtimist. Traktor on ühendatud intelligentse ja intuitiivse süsteemiga, mis toetab enam kui 400 erinevat põllukultuuri. Ühendades traktori McCormick Farm Appiga, on võimalik vaadata jõudlus- ja tööaruandeid, pääseda juurde põllukaartidele ning tuvastada piire ja takistusi. See võimaldab igat talu piirkonda optimeeritud viisil juhtida.

McCormick X8 VT-Drive

Valikus on kaks mudelit: X8.627 ja X8.631 VT-Drive, mille võimsus on vastavalt 273 hj ja 313 hj, ning 6,7-liitrine FPT N67 Stage V kuuesilindriline mootor koos elektrooniliselt juhitava muutuva geomeetriaga turbolaaduriga eVGT, mis kasutab HIeSCR2 heitgaaside järeltöötlussüsteemi.

Saadaval on ka kaks versiooni: Efficient ja Premium. Käigukast on astmevaba VT-Drive spetsiaalsete planetaarülekannetega. Üks selle eristavaid omadusi on reageerimisvõime, mis võimaldab kiirendada 40 meetrilt tunnis 40 või 50 kilomeetrini tunnis vastavalt kiirustel 1300 ja 1580 pööret minutis, vähendades samal ajal oluliselt kütusekulu.

Esitletaval  X8.631 VT-Drive mudelil on max. lubatud mass 16 000 kg ja teljevahe 3000 millimeetrit. Tänu standardvarustuses elektrooniliselt juhitava rööpkülikuvedrustusega esisillale on liikuvus ohutu ja stabiilne ka ebatasasel maastikul.

Koormustundlik hüdrosüsteem sisaldab koormustundlikku pumpa vooluhulgaga 160 liitrit/min (saadaval on ka pump maksimaalse voolukiirusega 212 liitrit minutis) ja elektrooniliselt juhitavat roolipumpa, vooluhulgaga 115 liitrit minutis. Seal on kuus tagumist ja kolm keskel asetsevat elektrohüdraulilist jagajapaari voolukiirustega 140 ja 100 l/min ning kolmekäiguline jaotusventiil spetsiaalsete kiirühendustega; see lahendus võimaldab kolme hüdraulilist liikumist juhtida ühe jagajapaariga.

Tagumine elektrooniline rippsüsteem suudab tõsta kuni 12 000 kg, eesmine elektrooniline asendikontrolliga haakeseade aga kuni 5000 kg. Tööseadmete paremaks haldamiseks on saadaval 540E/1000E/1000 (standardne) elektrohüdrauliline tagumine jõuvõtuvõll ja 1000 p/min elektrohüdrauliline haakejõuvõtuvõll (valikuline).

Sellel on täppisjuhtimise satelliitjuhised ja McCormick Fleet & Diagnostic Management telemaatikasüsteem, samuti hiljuti käivitatud rakendus McCormick Farm, mis võimaldab targalt farmi haldamist läbi lahenduste, mis optimeerivad agronoomiliste andmete kogumist ja kasutamist ning tegevuste logi haldamist.

X6.4 P6-Drive

Aasta Traktori auhinna võitja kategoorias Best Utility 2023 McCormick X6.4 P6-Drive astub Agritechnica lavale, olles valmis avalikkuse südant võitma. See mudel on mõeldud neile, kes nõuavad mitmekülgsust, jõudlust ja mugavust ning sobib töötamiseks põldudel, heinateoks ja mis tahes tööks, mis on seotud laaduriga.

2560 mm teljevahe ja 4,5-liitrise 16-klapilise 4-silindrilise FPT NEF 45 mootoriga on selle maksimaalne võimsus olenevalt mudelist 135-155 hj ning maksimaalne kiirus on 50 km/ h. Stage V etapiga ühilduv süsteem tänu HI-eSCR2 heitgaaside töötlemisele kapoti all.

Selle mudeli lisaväärtuseks on P6-Drive käigukast, mis on Argo Tractorsi ettevõttesiseselt välja töötatud ja millel on 6 PowerShift käiku ja 4 vahemikku, mis pakuvad 24 + 24 ülekandearvu (40 + 40, kui tigukäigud on olemas). Käigukast saab juhtida käsitsi juhtkangi nuppudega või APS (Auto Powershift) automaatsüsteemi kaudu.

Koormustundlikul hüdrosüsteemil on 114 l/min pump, mis suudab toita kuni 7 elektrohüdraulilist jagajapaari ja on täielikult juhitav juhtkangi abil. Mudel on oma klassi parim paagi mahu poolest: 220 liitrit kütuse ja 23 liitrit AdBlue® jaoks.

Sellel on uus kabiin uue FOPS-sertifikaadiga panoraamkatusega, mis tagab suurepärase nähtavuse ja võimaldab kasutada laadurit M40, mis suudab tõsta maksimaalselt 4,1 meetri kõrgusele ja maksimaalselt 1900 kg. Sõidumugavust suurendab ka kabiini mehaaniline vedrustussüsteem, mis on kombineeritud vedrustusel esisillaga.

Multifunktsionaalsel käetoel on koos SmartPilot Plus juhtkangiga ka nupp MyHMF, mis võimaldab salvestada ja meelde tuletada toimingute jada põllu alguses ja lõpus.

Loomulikult on McCormick Farmiga ühendused, et hallata kõiki digitaalseid tegevusi ning McCormicki masinaparki ja diagnostikat.

McCormick X4 TF-TM

McCormick X4T on Stage V etapi roomiktraktorite sari, mis on varustatud passiivselt regenereeruva DPF tahkete osakeste filtri ja DOC oksüdatsioonikatalüsaatoriga. Ainult mudelitele, mille võimsus on üle 56 kW, on lisatud SCR selektiivse heitgaaside vähendamise katalüüsmuundur ja 10,5-liitrine AdBlue® paak. Mudelid X4.085, X4.095, X4.105, X4.110 ja X4.120 pakuvad võimsust vahemikus minimaalselt 75 hj kuni maksimaalselt 112 hj.

Selle mõõtmed ja kõrgus muudavad X4 TF-TM-i sobivaks töötamiseks viljapuuaedades (TF-versioon) ja mägedes (TM-versioon). Selle stiil järgib kõigi uute McCormicki traktorite jaoks välja töötatud värsket ja hinnatud peretunnet.

McCormick X4T on Hannoveris esindatud kabiiniga, mis on varustatud kliimaseadme, raadio ja katusesse integreeritud filtreerimissüsteemiga, mis kaitseb juhti aastaringselt tolmu, müra ja muu eest.

Kabiin on uuenduslik esteetika, ergonoomika, samuti tehnoloogia poolest väga mugav. Erinevalt teistest roomiktraktoritest, mis monteerivad kabiini platvormtraktori külge, pakub X4T struktuurset lahendust ehk monokokki, muutes traktori kompaktsemaks ka disaini poolest, ühendades endas mugavuse ja esteetika.

Ilma katuseta versioon on ka samamoodi monokokk tüüpi. See lahendus tagab täieliku soojus- ja vibratsiooniisolatsiooni, mis suurendab mugavust, nähtavus eest ja külgedelt ning ergonoomika on samuti suurepärane tänu optimeeritud juhiistmele ja külgmisele juhtkonsoolile.

16 + 8-käiguline käigukast töötab sünkro-tagurpidi käigukastiga (konkurentidega võrreldes pluss) ja seda saab konfigureerida ülekäiguga (overdrive), et tõsta tippkiirust kuni 15 km/h, või alternatiivina tigukastiga, mis võimaldab minimaalset kiirust 300 meetrit tunnis.

Roomikud on saadaval terasest või kummist. TF-versioonis rööpmelaiusega 1100 mm või 1132 mm olenevalt konfiguratsioonist on poolmääritud terasroomikud vahemikus laiusega 310 kuni 360 mm, samas kui 1300 mm rööpmelaiusega TM versioonis on samad roomikud saadaval 400 või 450 mm laiusega. Kummist roomikute laius on mõlemal versioonil 400 mm, rööpmelaiusega TF mudelil 1132 mm ja TM mudelil 1300 mm.

Piduripedaalid on mugavuse ja ohutuse tagamiseks autostiilis vedrustusega ja hüdrauliliselt juhitavad. Paagid, üks taga ja teine ​​küljel, on omavahel ühendatud ja nende kogumaht on 85 liitrit, võimaldades seega maksimaalset autonoomiat päevasel ajal põllul.

Hüdrosüsteemil on topeltpump: 28,5 l/min juhtimiseks ja 42 l/min haakeseadme ja jagajapaaride juhtimiseks.

3 hüdraulilise jagajapaari põhivarustusse saab lisada veel 2 kuni kokku 5 tagumist jagajapaari koos valikulise 6 eesmise kiirühenduse ja vooluregulaatoriga.

Lisavarustusse kuuluva ELS-i, ergonoomilise tõstesüsteemiga täiendatud tagumise haakeseadme maksimaalne kandevõime on standardkonfiguratsioonis 3150 kg ja teise täiendava hüdrosilindriga varustatuna 4500 kg.


Argo Tractors S.p.A on Itaalias Fabbricos (RE) Motor Valley südames asuv rahvusvaheline ettevõte, mis projekteerib, toodab ja turustab traktoreid Landini, McCormicki ja Valpadana kaubamärkide all.

Tehnoloogiline innovatsioon, inimfaktor ja keskkonnasäästlikkus juhivad Argo Tractorsi tegevust, tehes sellest ühe juhtiva tegija maailmas põllumajandusmasinate sektoris.

Tänu vertikaalsetele tootmisprotsessidele toodetakse 65% traktorikomponentide väärtusest ettevõttesiseselt, säilitades seega “made in Italy” kontseptsiooni oma keskse väärtusena, kuid avanedes maailmaturule tänu laiale traktorite ja varuosade valikule, suutes  rahuldada maailmaturgude erinevaid vajadusi.

Argo Tractorsil on Itaalias 5 tootmistehast, 2000 töötajat, 13 müügiesindust üle maailma, 130 importijat, 2500 edasimüüjat ja tootmisvõimsus üle 20 000 traktori aastas.

Täpsema teabe saamiseks:
Antonio Salvaterra
Turundusjuht

Peakontor Jõgeval

Turu 7, 48303 Jõgeva

+372 776 8030
info@atammel.ee

Kõik kontaktid

Tartu esindus

Tiigi tee 2, Õssu küla, 61713 Tartumaa

+372 504 4845
einar@atammel.ee

Kõik kontaktid

Saaremaa esindus

Kuressaare, Pikk tn. 64F, Saaremaa vald, 93815 Saaremaa

+372 524 7539
andres.tammel@atammel.ee

Kõik kontaktid

Viljandi esindus

Leho Kaubandus OÜ

Pärnu mnt. 24B, Viljandi

+372 434 9555
leho@leho.ee

www.leho.ee

Türi esindus

Türi Bel-Est OÜ

Tööstuse tn.18, Türi linn, Türi vald, 72213 Järvamaa

+372 385 7013
turibelest@gmail.com

www.belest.ee